God morgon

Känns som om jag mår bättre än så länge men vågar inte ropa hej ännu då dagen är lång men idag kan jag stå upp i alla fall utan att ramla. Har precis vinkat av min snutta som åkte idag på sin mini semester. Hon var ordentlig och gick upp vid 6 tiden medans jag låg kvar ett tag till. 
Nu är de morgon mys i soffan här hemma men jag har blivit utbytt mot två hårbollar på morgonen ;)
 
 
Både ozzy och Tyson älskar täcken och är inte speciellt pigga på morgonen så den som myser med sånt den får två hundar på köpet<3 
Efter att Jonathan har gått till fritids så ska jag bädda ner mig och sova ett tag till har sovit hela natten men känner att jag behöver litet till. Får se om värmen kommer idag igen och solen tittar fram då kanske bikinin åker fram och jag lägger mig i solen och får lite färg. 
ha en bra dag 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback