Shopping shopping!!

Idag hade vi planen att åka och shoppa lite och jag kan säga att vi fynda GALET!! Först hitta jag en vår jacka till mig för 75kr och inte bara de att den var billig jag kan ha strl XS nu =)
Strax där efter hitta vi en ny vår jacka till Jonathan enbart 40kr!! Hittade också två par super snygga nya shorts till Jonathan de kosta tillsammans 40kr.. Så de går verkligen att fynda om man letar på rätt ställen. När vi kom hem åt vin frukost och sen gick vi ut till garaget. Jag städade bilen invändigt medan Johan bytte till sommar däck. Nu är han påväg hem efter att ha åkt och tvättat den med. Jag hade tänkt städa medans hans var borta men blev dålig så är soff liggandes :(
Fick en underbar överraskning igår!! Trallen på baksidan kommer bli snickrad åt oss=)
Så både trall på fram och baksidan kommer bli gjorda till sommaren. Så sjukt glad<3
Ikväll blir de soff mys och chicken raps men idag med färdig grillad kyckling. Gott gott. Nu vila lite till innan The love of My life kommer hem<3

Trevlig lördag på er




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback