Gott gotteli gott gott

Idag har varit en dag som de flesta här hemma. Städ och massa plock. Men en sak som verkligen skiljer sig från de vanliga var att jag hade en foto session med min snutta. Jag stod för hår och make up och hon för klädval. De blev en riktigt rolig plåtning med många skratt och mycket spring fram och tillbaka för att ändra hår,kläder m,m men resultaten blev helt otroligt vackra och en del väldigt sexiga. <3
När älsklingen sluta jobbet åkte vi för att handla och mysa lite ensamma. De var super mysigt. Väl hemma laddade vi ner några filmer för kvällens mys. Nu ligger jag här på min mans bröst och vilar min kropp. Och för de nyfikna själarna som undrar om kriget här hemma har lagt sig så JA!! Vi har båda bestämt att vi ska ge allt för våran familj och se till VÅRT bästa och inte vad alla andra vill att vi ska vara eller göra. Vi är två vuxna och vi är kapabla att göra våra egna val och stå för dem. Det känns underbart att ligga nära min man igen och älska honom. De var outhärdligt när vi bråka och inte hade någon närhet eller kärlek alls utan båda var ledsna och arga.
Efter allt som vi gått igenom under dessa 3,5 år så ska vi nog klara detta med för vi är helt enkelt gjorda för varandra <3
Nu ska jag somna i min mans famn<3 natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback