Det har vänt....

Ja på hemma fronten..Johan har blivit en kärleksfull och omsorgs full person. Tror de gick upp för honom hur nära han var att mista mig och inte pågrund av oss utan på grund av hur han lät alla andra lägga sig i vårt liv. Vi har aldrig bråkat som jag skrivit tidigare om varandra utan de har enbart varit andras handlingar som stått i centrum. Om man utesluter de personer som ställer till tjafset och fokuserar på ens egna familj så finns de inget drama och inget att tjafsa om. Men om man tillåter problemen att kvarstå och inte gör något åt dem så kan man inte klaga.. Det var de Johan gjorde förut. Han lät alla hållas och hans måtto var "bara ignorera" men de funkar inte så när man är en familj. Om någon i ens familj mår dåligt eller behandlas illa ska man hjälpa och stötta den samt försöka göra allt man kan för att få ett stopp på de som skadar den man älskar. Och där är vi nu! Han står upp för mig och han ser att jag är inte roten till problemen utan hans släktingar samt ex. Allt jag har gjort är att värna om min familj och får skit för de. Nu får vi se hur den kommande tiden kommer se ut men jag hållar alla tummar och tår för att Johan fortsätter med detta han påbörjat att stå upp för mig och sin familj som vi har tillsammans. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback