Botox

Idag hade jag tid för att få min botox! Bra dag när de är 100 grader på bussen gick ju inte att missa vilka besvär jag hade. Hon som ger mig injektionerna har de andra gångerna varit lite små sur och sett ut som om hon älskar att ge smärta. Men idag var hon jätte trevlig och pratsam! De underlättar en hel del när man vet att de som skall komma inte är speciellt behagligt och är nervös. Idag bad jag Johan köpa emla salva vilket han gjorde och kom hit med. Smörjde på de och satte över plastfolie (de plåster som var till täckte ett stick inte en hel armhåla) såg ut som jag vet inte vad när jag smörjt in och plåstrat om mig själv så gott jag kunde... Haha såg nog väldigt roligt ut om någon granne gick förbi när jag stod där i köket med min plastfolie och tejp!
Var orolig om de skulle bedöva eller inte men när jag väl låg där kändes kanske 5 st stick i varje armhåla istället för 25! Lite skillnad. Men nu är de gjort och jag kan nu se fram emot en varm och skön sommar med glada färger istället för svart!
I morgon kommer min älskade snutta hem!! Fan vad tomt de har varit utan henne!!!
Nu ska jag snart ta en dusch och sen mysa ner mig i sängen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback