À good day

Det har de verkligen varit idag. Vaknade av att Johan låg och tittade på mig och ville mysa (aldrig fel!) låg och myste med honom en stund innan vi gick upp och Johan satte på kaffe så satte vi oss alla jag,Johan och Sandra på altanen och drack kaffe. De var sååå skönt!!
En lugn och mysig morgon helt enkelt. Efter ett par timmars mys på altanen blev de lite pil kastning med hjärtat sen tog jag och haffade gräsklipparen och klippte gräset på gaveln som blivit jätte långt men nu är de fint! Johan tog och klippte båda buskarna på framsidan så nu är de fina han hann precis klart tills de börja regna!
De har varit en lugn och skön dag helt enkelt!
Men högsta pris till Sandra som laga mat åt oss idag. Stekt fläsk löksås och potatis! Helt sjukt gott!!!!! Mmmmmmm
Jag och Johan var helt överens om att hon gjorde bort sig som laga de för nu kommer hon ju få göra de igen för de var underbart gott!

Nu nanna kudde!
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback