Seg

De finns nog inget bättre ord för att beskriva vad jag är idag är seg.. Vädret är inte speciellt glädjande så de gör ju att soffan blir extra tilltalande. Har dock sminkat Sandra vilket var super kul. Fick ju upp mitt intresse för smink för ett tag sen men har inte sminkat någon annan än mig själv så de är lite nervöst men blev super snyggt! Sen har de inte gjorts något mer idag..vi ska tvinga ut oss själva på en promenad i skit vädret sen men vi drar på de såååå läääänge de går! Ska gå förbi affären med då för att köpa lite ingredienser som fattas till dagens mat. Jag och Sandra ska göra inbakad fläskfilé och potatis gratäng ikväll. Hoppas de blir lika gott som jag kommer ihåg de..men de blir de säkert!! Nähe om man skulle se till att gå ut i skit vädret... Trevlig eftermiddag!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback