Glömt bort...

Nej inte en sekund har jag glömt mina läsare men har fått prioritera bort den då jag och Johan försöker lappa ihop de vi har. Och ska säga att vi gör enorma framsteg! Nu har vi haft 2 dagar själva och de har varit helt underbara. Vi har för första gången verkligen pratat med varandra. Och som jag säger till Johan att om man inte kan prata finns de ingen möjlighet att reparera något eller komma framåt. Men som sagt de går åter igen åt rätt håll så nu får vi ytterligare en gång se hur de kommer sluta.

Idag på förmiddagen fick jag enormt ont i smal benet som sedan spridit sig till knät så nu ligger jag här med en smärta som är helt ny..funderar på om jag fått en propp men inte åker jag till sjukhuset! Icke sa Nicke dit åker man inte om de inte är akut!
Nu ska jag mysa vidare med älsklingen innan jag ska sova ( om jag ens kommer kunna med tanke på smärtan)

Trevlig kväll!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback