bearbetar

ja jag tror jag ligger lite i bearbetar det som har hänt den senaste tiden. Först fick jag chocken att jag var gravid och efter att den hade lagt sig och jag började acceptera att jag verkligen skulle bli mamma så kom blödningen och allt vände och jag blev helt inställd på att det var borta och igår tillbaka till att jag är gravid och allt har vuxit som det ska. Jag är rädd att hamna tillbaka på besvikelsen så jag är inte fullt ut glad och lycklig. Låter det fel?
För mig är det realistiskt tänkande för att jag inte ska gå in i väggen totalt. Jag var ledsen den dagen blödnigen kom. Jag var ett levande kaos. Men sen försvann ledsamheten och jag blev tom. Jag acceptera att det var borta. Att den lyckan jag hade börjat känna var borta. Men nu ser jag positivt på det men jag har också kvar lite negativ inställning ifall det går åt skogen så jag inte går totalt in i väggen. Men jag kommer vara glad och jag kommer tänka positivt. Och när jag har gått 12-13 veckor så kommer jag beställa en premuration på en mamma tiden men tills dess blir det enstaka tidningar då jag inte vill ha ständig påminelse ifall det inte går vägen. Just nu är jag i vecka 6+4 så det är lika lång tid som jag har gått kvar innan den första oron kan släppa. Men detta säger jag till alla av egen erfarenhet!
BLI INTE RÄDDA VID EN BLÖDNING MED KLUMPAR JAG HADE BLÖDNINGAR SOM SÅG UT SOM EN SÄCK MEN MITT BARN MÅR BARA BRA!!



Gumman, kommer finnas här oavsett och du måste tänka positivt för de negativa kan påverka barnet. Älskar dig vännen<3

2011-12-15 | 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback