Chock

Idag var jag på kvinnoklinken för att bekräfta att mitt missfall som jag fick förra onsdagen hade fullbordats och allt hade kommit ut. Men istället fick jag veta att jag fortfarande är gravid! Och jag är nu i vecka 6+3 så från total förtvivlan till fullständig glädje. Jag förstor först inte vad hon sa men sen så visa hon hjärtat och det slog hårt och fort. Så jag är fortfarande gravid och det har vuxit bra sen sist. Jag är nu överlycklig men det finns fortfarande en risk för missfall med tanke på att jag blödde men just nu tänker jag positivt och hoppas på att min bebis kommer att få möjligheten att växa sig stark där inne och att jag kommer få se min älskade på ultraljud sen =)


så underbart!!!

2011-12-13 | 16:01:26

Ja helt underbart är det. Att livet kan vända så fort hela tiden :P

2011-12-13 | 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback