Det har varit svårt

De senaste tre dagarna har varit hemska. Har mått illa och haft någon konstig känsla i magen som jag inte kan beskriva. Att inte kunna äta gör att kroppen blir seg tröttheten är påträngande. I fredags fick jag enbart i mig lite yoggi lördags tre knäcke mackor. Så hela dagen igår sov jag från och till. Det var frustrerande att inte orka hålla sig vaken och varje gång jag vakna så mådde jag illa. Nu på morgonen har jag varit pigg men mått fruktansvärt illa. Har precis fått i mig liiite macka. Illamåendet är fruktansvärt jobbigt och jag hoppas det ger med sig snart då jag blir väldigt nedstämd när jag inte kan göra det jag vill. Idag ska jag köpa såna där åksjuke armband som finns med en kula på insidan av armbandet som ska trycka på en viss tigger punkt för att motverka illamåendet. Kanske är psykiskt att det funkar men just nu är jag beredd att pröva allt för att slippa illamåendet.
Idag firar jag och mitt hjärta våran två års dag dock blir det enbart hemma med tanke på att jag mår dåligt. Men mysigt som tusan har vi det här i soffan. Allt jag behöver är min älsklings närhet så känns allt mycket bättre.



Ät ALLT du känner sug efter så du får i dig något mer än det där

sen brukar det värsta gå över, men tills dess ät allt du har sug efter

2011-12-04 | 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback