en liten vändning

För ett tag sen så plågades jag verkligen av illamående. Så fort jag vakna så mådde jag illa och detta satt i hela dagen. Jag fick utskrivet lergigan på kvinnokliniken mot illamåendet. Dessa tabletter kunde jag ta tre gånger om dagen men jag har tagit dem en gång en halvtimme innan jag ska äta och det har fungerat bra. Trots att hon sa att jag kan ta dem fler gånger så undviker jag att göra det då jag aldrig har tyckt om tabletter. Men nu till vändningen jag mår inte illa på morgonen länger utan snarare vid 12 tiden och tills kvällen. Så lite bättre har det blivit. Dock får jag inte i mig det jag borde på en dag. Idag har jag lyckats få i mig två mackor på morgonen. Och troligtvis kommer jag få i mig något sallads liknadnde ikväll. Varm mat tilltalar mig inte alls. Igår åt vi mat från max. Johans hamburgare dränkt i dressing och ost var inget jag ville smaka på över huvudtaget. Jag var väldigt nöjd med min kalla sallad. Känns lite som en väckarklocka för mig. Innan jag blev gravid åt jag allt onyttigt och inte med måtta. Nu vill jag inte ens lukta på det. hoppas den biten håller i sig för jag saknar inte all frossa av onyttigheter.


Tog nya bilder på magen igår. Jag har ju en liten nojja att jag ska bli fet och tro att det är magen som växer av bebisen. Men mitt underbara hjärta sa till mig idag. Hur ska det vara möjligt när du inte äter några onyttigheter alls? här kommer en bild med två magbilder som faktiskt visar att magen har VUXIT!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback