Glad

Idag sprudlar jag av glädje! För varje dag illmåendet (som jag hatar) finns kvar så är jag gravid och mitt barn växer. Det har varit några känslomässiga veckor men snart kommer allt lugna ner sig och enbart längtan finnas. Jag är idag i vecka 6+6 så i morgon går jag in i vecka 7! Dess veckor har gått super fort och jag tror ju inte resterande lär gå saktare! Men nu ska jag städa lite här hemma och gå och drömma mig bort till när magen växer och min bebis kommer till oss. Älskar min underbara familj min pojkar gör mitt liv underbart <3



Njut kvinna njut!! Snart har du bebisen på ditt bröst och dessa dagar kommer du undra var de tog vägen!:D <3

2011-12-16 | 13:04:12

ja jag ska verkligen njuta sen när faro zonen är över =) <3

2011-12-16 | 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback