illamående och spy

ja illamående det har jag haft sen 4 veckan ungefär. Det har varit jätte besvärligt och det har tagit på mig. Jag var ju inne då på en kontroll för ett par veckor sedan och fick då tabletter mot illamåendet. Men eftersom jag verkligen trodde jag hade fått missfall så hämtade jag inte ut dem. Men nu har jag ätit dem i över en vecka och det har fungerat bra fram tills i helgen då spydde jag första gången. Och idag har jag mått riktigt dåligt. Känt mig svag och ont i kroppen Försökte äta två mackor efter att jag sovit 1,5 timme på förmiddagen men det slutade med att jag slängde mackorna för det växte i munnen. Nu på kvällen gjorde vi lite mat jag tog min tablett så jag skulle kunna äta men efter en potion som var mindre än till ett barn så börja det växa i munnen och jag sprang till slut upp och upp kom det med. Så idag har jag fått i mig två små glas juice och en banan. Fortsätter detta måste jag söka för det för jag har verkligen ingen ork i kroppen och det är så mycket jag skulle vilja göra klä grannen med barn/karl baka pepparkakor och göra pepparkakshuset. Men fortsätter detta så blir jag åskådare i soffan =( Inte riktigt min stil älskar att delta och göra saker med min familj så detta är verkligen tråkigt men jag ser fram emot julafton nyår och de hög som kommer fram över. Jag ska börja ta ett kort på magen så att alla kan följa hur den utvecklas till en etta med kokvrå för min bebis =) Hoppas ni som läser börjar lämna fler kommentarer då jag verkligen uppskattar era åsikter och frågor. Hoppas ni alla får en trevlig kväll och om ni inte tittar in mer innan jul så God Jul alla läsare.


usch trist att du har börjat spy, hoppas det lugnar ned sig. nu får du lära dig att softa lite o njuta av att andra gör saker (även om det är svårt)

2011-12-21 | 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback