Jag har beställt något bebis relaterat

Ja idag har jag faktisk beställt något som har med bebisen i magen att göra. Jag trodde inte att jag skulle vilja göra det än på länge då jag är väldigt negativt inställd till att bebisen kommer hålla sig kvar. Men jag är medlem på en sida som heter Bebisvärlden. Och idag fick jag mejl ifrån dem att jag kunde bli medlem på en annan sida och få ett välkommspaket som innefattade dessa saker!



*Boken om dig själv (en bok att skriva allt från graviditeten-släkt-första tänder m,m
*
En liten prins det är en liten greppvänlig kartongbok med enkel text och fina illustrationer
*
Ett härligt mjukt hjärta i velour som bl.a. kan hänga i vagnen
*
Handboken Lek & lär tillsammans är en handbok i 4-färg för föräldrar – fylld av lekar, tips och idéer. Antal sidor: 128. Format: 26,5 x 20,0 cm

Allt detta för en summa av 0 kronor. Kände att jag kunde beställa det när det egentligen har ett värde på 674:-

Tänkte jag skulle vara duktig att skriva ner allt från början till slut angående graviditeten så ska inhandla en kalender sen också som jag kan skriva några rader i varje kväll innan jag lägger mig. Även om det bara är ord som glad,illamående,spänd i magen,orolig,fundersam. Så vissar det ändå hur jag hade det genom graviditeten. Nu ska jag fort sätta kolla runt lite på nätet och jag lämnar länkarna nedan ifall ni vill ta er en titt på dessa sidor

http://www.goboken.se
http://www.babyvarlden.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback