magbild

Ja jag har ju sagt att jag ska ta kort på min mage som den är nu och sen följa hur den växer! Min älskade kom igår och bad mig fota magen idag med för lite före bilder. Så efter att jag har lämnat Jonathan i skolan så ska magen fotas. Lite ironi att jag har gått ner i vikt ca 2 kilo sen jag blev gravid så vem vet kanske når mitt mål på 58 kilo innan magen börjar växa =) dock betvivlar jag det då det är JUL.. vilket innebär julbord. Jag älskar inte hela men om man säger såhär julskinka och prinskorvar är en stark favorit hos mig och sen lite rödbetssallad till det...Nej nu ska jag inte prata bort från ämnet men som sagt lägger upp bilder senare sen på magen. Ha en bra torsdag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback