Ont

Ja jag har ont i nedre delen av magen kanske är så i dessa första veckor när saker och ting växer så det knakar och ska fästas på rätt ställen för att stanna kvar ;)
Men oron finns ju där ständigt hackande med tanke på det som hände för en vecka sen. Men det ska gå bra det här har vi bestämt. Ska bli roligt att se villa reaktioner man får när vi berättar för alla efter första ultraljudet. Men tanke på att det har varit strul så vill vi vänta tills första ultraljudet och då kan vi ju också visa ultraljuds bilden. Ååå så mysigt ler när jag tänker på det. Något mindre roligt är det ständiga dofterna som inte är behagliga som dyker upp överallt. Men får se det som ett framsteg ;) idag har jag haft svårt att få i mig mat men barnmorskan sa att det är ingen fara så länge jag dricker 1 liter vatten om dagen. Tänkte det när hon sa det att det är ju inga problem men det är det haha nej nu ska jag fortsätta kolla lite tv innan jag ska krypa i säng och hoppas på en kramp fri natt igen. Hoppas ni alla har en mysig lördags kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback