Tidningar

Jag har pratat om att prenumerera på en tidning. Och jag har köpte tre stycken styckvis nu senaste tiden av tidningen "Jag är gravid" en väldigt bra tidning enligt mig själv. All fakta angående om en graviditet finns och jag känner mig mer och mer kunnig ju mer jag läser. Jag ser fram emot nästa tidning så fort jag har avslutat en. Så den tidningen kommer jag nog att prenumerera på efter att första risk zonen är över. Den 18 januari ska jag på inskrivning och den 24 januari ska jag på mitt första ultraljud och få se den lilla underbara varelsen som jag och min älskade gemensamt har skapat av ren kärlek till varandra. Barnet har varit planerat från första stund så jag kan säga helt ärligt att det är en "kärleksbarn". Låter kanske löjligt men det tycker jag det är när båda vill ha barnet. Nu ska jag kolla runt i lite mamma bloggar och läsa om andras erfarenheter kring deras första tid i graviditeten. Hoppas ni alla har en underbar fredag kväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback