Bokad inskrivning

Igår så ringde jag till kvinnohälsan och fick bokat inskrivningsmöta. Så på tisdag ska jag dit på iskrivning och den 29 december är första ultraljudet. Dock trodde de att jag inte blev gravid denna månaden utan förra månaden vilket skulle göra mig i vecka 6 nu. Jag hoppas verkligen att de har rätt då det innebär att dessa första månader som löper större risk för missfall går över så snart som möjligt då jag fick missfall för två års sen när jag också hade en planerad graviditet. Så nu är jag redan nervös för tisdag trots att det bara är inskrivning. Men det kommer gå bra och det kommer kännas underbart om min graviditet går bra och jag får se min bebis i December och kan berätta för ALLA släkt och vänner att vi väntar barn. Just nu har jag enbart berättat för mina vänner de jag känner kan stötta mig och vara ett skydds nät ifall graviditeten får ett snabbt slut.

Nu ska jag fortsätta mysa med godis och karl i soffan till arga snickaren och efter det Greyan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback