Frustrerande

Ni vet den där känslan när man längtar efter något så pass mycket så man får nästan en negativ inställning till det för besvikelsen är för stor att hantera om det inte händer?
Den känslan har jag fått..

Jag gjorde precis ett grav test!


Visst är det två streck på denna sticka??? Från att börja skriva detta inlägg med en negativ inställning till dena otroliga känsla i slutet.  Nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner till stan och inhandla några till då jag vill göra ett i morgon bitti med morgon urinen och sen ett om ett par dagar för att verkligen se om det är så att jag precis har inlett en graviditet!! Om detta är fallet så kan jag bara beskriva känslan med ett ord! Otrolig lycka!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback