Har haft lite ont

Har haft ont i magen de senaste dagarna vilket har skrämt mig rätt bra. Och smärtan har suttit ungefär vid äggstockarna! Så jag har haft svårt att sova på nätterna så har varit riktigit trött. Men i natt har jag sovit men har väldigt ont i ryggen. Jag har ju sjukdomen fibromylagi me ingen ska hindra mig från att leva så gott jag kan! Så snart ska jag gå och lämna jonathan på skolan och sen ska jag hem och vila tills Maria kommer vid 11 tiden.. Hoppas ni har en bra dag gått folk,,


du får ta det lite lugnt och försöka att ej stressa upp dig för saker (lätt va)

det kommer att gå bra, kram

2011-11-25 | 09:46:21

ja väldigt lätt du LILLA GUMMAN ;)

2011-11-25 | 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback