Negativ

Ja jag var dum nog att göra grav testet igår. Och det var negativt. Blev besviken och ledsen då jag verkligen längtar efter ett litet knyte. Jag tror att min längtan efter bebis kommer att mindska när jag blir gravid och kan njuta av att veta att min bebis växer där inne och jag kommer kunna följa den hela tiden=) Men igår var jag ledsen och besviken trots att jag var säker på att det inte var något. Men klart man hoppas när man verkligen vill.


Hur gör ni som också vill ha barn för att stå ut med det negativa svaren?


Usch vad trist. Förstår att det måste vara jobbigt och att det är svårt att vänta men snart sitter du där med tårögda ögon och ett plus på stickan

2011-11-19 | 07:20:12

Och nu sitter jag här gravid =)

2011-11-21 | 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback