Roligt att se

Att så många följer min blogg! Dock inte många som lämnar kommentarer. Om ni kickar in lämna gärna kommentarer så jag kan ta mig en titt på era bloggar och kanske följa dem också. Har ett rätt brett intresse så mycket andra skriver till talar mig och resulterar i att jag följer deras blogg. Bloggar skriver man ju för att dela med sig av tankar och funderingar och lite för att få andras synpunkter på saker och ting.

Som jag har skrivit tidigare så skriver jag denna blogg pga av att jag vet att det är många tjejer där ute som delar samma rädsla längtan glädje och besvikelse som mig själv. Jag trodde dock att jag skulle ha denna till att skriva allt negativt med att försöka och att den skulle bli väldigt dyster. Men nu sitter jag här gravid och lyckligare än på länge. Nu går jag runt och drömmer om hur det kommer bli att se min bebis i magen. Att verkligen se att det finns ett liv där inne. Då jag blev gravid för ca 2 år sedan men fick missfall så lever jag med en konstant rädsla! Den är inte hela tiden utan kommer och går. Och det hjälper att läsa andras tankar kring detta och se andra som har varit i samma sitts som mig LYCKAS! Det här med att skapa ett liv bära ett liv och sedan få hålla det är något jag önskar alla som vill ha det. Jag önskar inte ens min värsta fiende att inte kunna få barn utan snarare raka motsattsen. Jag satt för ca 5 år sedan  i ett väntrum och skulle göra en abort. I detta väntrum sitter det ett par i kanske 30-40 års åldern och pratar om provrörs befruktning. Jag kände mig hemsk som satt där och hade haft oskyddat sex och skulle ta bort ett barn som de verkligen försökte göra allt för att få. Jag satt tyst och sa inget. Då kommer det en annan tjej och sätter sig. Hon pratar i telefon och säger saker som "nej jag ska bara ta bort denna unge inom mig" vill inte ha någon unge som bara skricker skiter och sover" vem skulle förstöra sig kropp på det visset liksom" jag sitter där ser hur paret ser mer sorgsena ut nu än innan. Jag ville skälla på den tjejen som prata i telefon men jag gjorde det inte.

Usch hemska människa! såna som ni borde skämmas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback