skräcken smyger sig på..

För ett par veckor sen ladda jag ner ett program till telefonen som heter woman log. I detta program så kan du lägga in när du har din mens och så räknar den atomatiskt när du ska ha ägglossning och nästa mens. Tänkte först att det säkert inte komma funka men varför inte funka? När jag fick min mens så la jag in det och den räkna ut när jag skulle ha ägglossning beställde hem ägglossnings test och testade på den dagen som programet rekommenderade och det stämde överens på dagen. Nu är det ca 2 veckor kvar till mens och tankarna börjar snurra har det tagit sig eller inte. Ska jag hoppas eller bara låta bli att tänka på det. Men hur eller hur så finns tankarna där en lycka men samtidigt en enorm ledsamhet ifall det inte tar sig. Klart de är lite extremt att tro att det tar sig två månader efter att ha sluttat med p-piller. Men då jag tog ut min p-stav för ca 2 år sen för att bli gravid så blev jag det på en gång månaden efter var jag gravid. Utan ägglossnings tester och tankar över när man skulle testa och så. Så ja jag kanske är lite naiv men klart jag längtar och vore det inte underbart att få ett plus nu till våran 2 års dag samt förlovning?
Vore det inte det mest underbara som skulle kunna hända i slutet på detta år?
Saknaden är enorm och har varit det i många år. Så ja jag kommer hoppas och jag kommer tro. Men blir det inte nu så kommer jag bli väldigt besviken men det kommer när det kommer. Om jag inte blev besviken så skulle det kännas fel för någonstans skulle jag ju inte vilja ha barn då ?

Vad tycker ni? ser att jag har två som följer mig blogg välkomma och skriv gärna kommentarer <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback