tankar kring gårdagen

ja tankarna är mer vilda än tama just nu. Jag var så inställd igår på att testet jag gjorde skulle bli negativt att jag fick någon form av chock när det var positivt. Och det var inte glädje över att ha ägglossning utan snarare lättnad över att inte bli besviken igen. Jag har en oro en tanke hela tiden att jag kommer inte bli gravid eller att något kommer bli fel om det tar sig. Jag vet att folk säger saker som att man inte ska tänka på det och så vidare. Men hur ska man kunna låta bli när ens dröm håller på att bli sann?
Jag går till läkaren med jämna mellan rum då jag utreds för fibromylagi vilket är en muskel och led sjukdom. Just nu är jag sjukskriven och kommer troligtvis att förbi det ett tag framöver. Dock har jag läst mycket angående sjukdomen och hur en graviditet påverkar den. Och jag skulle vilja säga att det är 50/50 på om deras värk har blivit bättre eller sämre. Jag är redo att ta den risken i alla fall för att uppnå min dröm att bli mamma. Jag har själv inte haft min mamma sedan jag var 4 år gammal så att få möjligheten att älska och uppfostra ett barn med kärlek och omtanke kommer passa mig perfekt =)
Lite kort på pojkarna i mitt liv.
Johan har två barn sen innan dessa sötnosar

Benjamin 4 år               Jonathan 6 år

Och detta är min underbara man och livs kärlek






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback