Välkommen

I denna blogg kommer jag att skriva angående min resa till att bli mamma. Jag och min sambo har kommit fram till det att vi ska skaffa barn och just nu väntar vi bara på ett plus tecken på stickan. Så i denna blogg kommer ni att få följa mig i mina känslor,tankar och till viss del min mans känslor. Anledningen till att jag skriver denna blogg är för att jag vill dela med mig av en resa som många av oss går igenom. Ingen har sagt att den ska vara lätt men samtidigt kanske vi kan stötta varandra och hjälpa varandra genom den tiden då vi går igeonom denna resa. Ni som redan har fått barn är mer än välkomna att ge tips och råd också. Hoppas att ni kommer finna min skrivning intressant och att vi kan dela tankar och funderingar glädje och sorg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback