Bantning njaaa

Bantning skulle jag inte kalla det jag håller på med. Men jag har dragit ned på alla intag. Jag äter väldigt mycket mindre än vad man ska men inte så det skadar min kropp på något sätt. Men då jag inte kan träna som andra så får jag tänka på intaget istället. När jag blev gravid så försvann suget på allt sött samt läsk som jag verkligen älska. Men allt sött och fett får mig enbart att må illa. Så jag hoppas de håller i sig för jag om någon var en godis råtta. Var tvungen att ha dricka och godis varje dag. När jag blev gravid så vägde jag 63,5 under de 22 veckor jag var gravid så gick jag aldrig över den vikten utan snarare neråt. Och dagen innan jag födde Noah så vägde jag 63,4 tror jag. Och nu har det bara gått neråt tack vare att jag inte äter som en flodhäst. Så vem vet man kanske kan bli fitt till sommaren och bikinin ska på. Kommer inte ihåg hur jag var i kroppen förra året men för två år sen såg jag ut såhär.


Och lite mer än den vikten jag hade då ska jag ner till. Kanske 2-3 kilo mer. Än så länge har jag gått ner 3,5 kilo sen förra måndagen =) Detta är min frukost-lunch och sen äter jag ett ordentligt mål mat på kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback