Botox dags

Japp snart är det dags att åka och få botox. Ska bli så sjukt skönt att få bort dessa svettningar så jag vet inte vad. Tror jag har fått ordentliga hormon rubbningar efter graviditeten. Svettas som en galning 24/7 vilket är jätte jobbigt. Men som sagt nu ska det bort. Brukar ta en till två dagar så är det borta efter behandlingen. Är jag nervös? japp det kan jag lugnt säga. Jag vet vilken smärta som väntas även om den inte är ihållande. Men jag har min bättre hälf Sandra med mig. Efter botoxen blir det nog en fika på stan innan jag beger mig hemmåt igen.

testade ett par byxor idag som jag inte ens fick upp över låren. Men nu fick jag upp dem kunde dock inte knäppa dem. Så en liten bit kvar.. Men jag är på väg. Kroppen förändras hela tiden så alla t-shirts sitter löst över magen och tajt över armarna. Får nog åka och köpa mig en ny garderob med kläder snart =) Men jag är nöjd med min kropp även om den ska bli ännu bättre =)


Ha en underbar dag alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback