Dagens horoskop

Läste mitt horoskop på väg till mmr idag.. Sjukt sant och var bara tvungen att visa er =) som jag skrev förut så är min arbetsterapeut lite på fel spår så blir att byta. Orkar inte med att ha en tant som ska hjälpa mig så blir jag bara arg på henne och måste ryta i varje gång så det blir tyst på tanten. Nej Of she goes!! Men ska träffa min sjuk gymnast snart för lite övningar jag kan göra hemma. Hoppas att det kan hjälpa men är skeptiskt till att de kommer göra det. Men måste ju ge det en chans i alla fall!! Snart kommer mina andra två sötnosar hem. Just nu är det bara jag och stora sötnosen. Han sitter och spelar på sitt spel som han älskar och jag bloggar kanon kombo =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback