En bra dag

Väl hemma idag så satte jag mig med en kopp kaffe och slog igång datorn och kollade runt lite på allt man missat. Trots att jag kollat serier på datorn sen i måndags så har jag bara kollat min blogg och inga andra sidor så hade en del att ta ikapp. Sen ringde Johans mamma och jag åkte dit på en kopp kaffe och lite mat. Hade tackat nej till maten men väl där så blev det en liten portion i alla fall.. I morgon kommer äntligen mitt hjärta hem. De här dagarna har sprungit iväg. Jag har hittat sätt att underhålla mig under dagarna och har varit glad men saknaden den växer bara. Men i morgon som sagt då får jag hålla om honom igen och sen kan vi ju bara hoppas att han inte åker på 2 år igen :)

Fick veta något idag som jag inte hade en aning om. Men allt jag kan säga är att alla får vi det vi förtjänar förr eller senare. Och oftast senare och då drabbas oftast någon oskyldig. Bara synd att folk inte har förstånd i tidigare ålder och skulle kunna förhindra såna här händelser.

Nu ska jag lägga bort telefon och kolla på tv tills hjärtat ringer och säger god natt!! Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback