God morgon världen! och lite skit om mig själv =)

Idag tog jag sov morgon! UNDERBART. Gick inte upp ur sängen förens kl var helv 10. Så underbart att kunna ligga och dra sig och inte ha någon stress alls. Nu har jag druckit mitt morgon kaffe och tittar på greyan på tv. Älskar den serien och har gjort det sen start. Det är få serier som inte spårar ur men denna har inte gjort det så den ska följas till dens slut.

Jag har inte berättat om ett problem jag har men som jag tänkte berätta idag. Så alla nyfikna själar spetsa öronen för här kommer det. Jag går och får BOTOX!.

Men inte för rykor för några såna har jag inte. Utan i mina armhålor får jag det. Jag har svettats sen jag var ca 12 år gammal när det började och det plågade mig i många år tills jag tog mig mod och sökte för det. Jag fick åka till en läkare som kollade så det inte hade med hormon rubbningar att göra men det var som det skulle. Så nu har jag remiss till Hud kliniken en gång i halv året för att få botox i armhålorna. Det är ungefär 15 stick i varje armhåla. Det känns men är värt varje stick tar bara några sekunder per armhåla. Två dagar efter att man fått behandlingen så svettades jag ingenting. Det sas att det kan komma någon annanstans men det upplevde jag inte eller kanske lite på ryggen men hellre det än två stora svett lökar under armarna det är så vidrigt på tjejer. Skäms jag över det att jag får botox? Nej inte ett dugg! Men jag är så sjukt glad över att jag får det på remiss för det kostar annars ca 3000 per behandling. Jag har fått behandlingen en gång tidigare och jag blev en ny människa. Slutade trycka i ett hörn utan var den glada och spralliga tjej jag är. Kunde ha färgade kläder och inte bara svart och vitt. Jag fick också veta att det kan vara så att jag enbart behöver en till och sen slutar jag svettas för alltid. Så det vore ju underbart!  Jag hade en tid den 4 mars men då var jag gravid och det var väldigt turbulant men ringde dem förra veckan och i fredags ringde dem och sa att jag har en tid nu på torsdag om jag vill! Självklart så på torsdag blir det hud kliniken och få lite botox injektioner =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback