kass sömn mysig morgon

Igår hade jag så himla ont i kroppen. Mer och mer värk tillkommer men jag ger inte upp! Jag gör det jag ska trots värken men får sota för det dagen efter. Men skulle jag luta mig tillbaka och bara ge efter för värken då skulle jag må ännu sämre för det blir då en ond spiral och det skulle bara göra saker ännu svårare. Men får bli en låååång dusch sen för att se om lederna kan mjukas upp lite.
Igår kväll värkte kroppen så jag knappt kunde ligga hur jag än vred och vände fanns det ingen sida som blev bra. Låg och vred och vände ett par timmar och när mit hjärta ringde så sov jag nästan. Han var framme på hotellet kl 00,30!! Så 8 timmar på resande fot för honom blev det igår. Lider med honom att det tog sån tid. Tur han hade en kollega med sig så han inte va ensam, men nu är han framme och kan fokusera på det han ska göra. Var underbart att höra hans röst innan jag somnade. Dock blev det enbart 5 timmars sömn för mig. Men jag kan sova igen det under dagen. Vaknade i morse av att söta bemo frågade om jag kunde sätta på tvn och ge honom en banan. Självkart!! Gick ner bäddade upp honom i soffan och satte på tvn. Kröp ner i sängen 50 minuter till och när jag kom ner nästa gång satt Jonte och Bemo brevid varandra i soffan och spela spel. Så SÖTA! Nu är sötnosarna på skola/dagis och det kändes inte bra att lämna dem alls. Vill ha kvar dem här hemma!

Vad ska jag göra idag då?
Försöka få igång kroppen för den är stelare än på länge.
Så det är dagens planering bra va?


the love that no one can destroy
only makes it stronger<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback