Några av mina presenter =)

Igår var vi ju hos svärfar och hans fru för att fira mig och för att fira påsken. Det var trevligt och mycket fina saker fick barnen också så tror det var en bra dag för oss alla <3 Detta är några saker jag fått



Kortet till höger fick jag av mitt underbara hjärta! Och när jag öppna kortet och såg texten ja vad kan jag säga. Glädje tårarna kom allt. Så fint att få såna saker som visar ens känslor det betyder mer än matriella ting för mig.
Du vet att jag skulle ge dig hela världen med om jag kunde älskling <3


Ett jätte fint halsband från dewit kolla gärna in deras sida. Mycket fint dock dyrt http://www.sandstrom-dewit.se/
Ett helt underbart fint och vackert smyckes skrin!! Tyvärr så visar inte bilderna det till dens fulla rätt. Så om jag kan ta en ny bild sen. Har lagt i vissa av mina smycken nu. I den turkosa asken låg halsbandet från dewit men jag glömde ta bort den när jag tog kortet men som jag skrev får bli fler bilder senare. Men har fått mer saker =)

Den första bilden visar en underbar korg med massa smaskigheter som jag fick av min bror och hans tjej när vi var där i fredags. Helt oväntat hade inte ens en tanke på att jag fyllde snart. Men det hade dem uppenbarligen. I korgen fanns det ljus,ljuslycktor, dekorationer av olika slag,en uppblåstbar madrass samt en foto album. kortena är från olika från igår ett från Gunilla o Per och ett från Cissi,Jonas och Mackan och ett från mina små pojkar!! Fick också två små ljuslyktor av dem små underbara pojkarna som de slagit in själva! Blommorna fick jag av Gunilla och Per. Super fina som nu pryder hall byrån. Så detta var lite smått och gått som jag fått. Jag är super glad över alla presenter och jag bugar och bockar för dessa!! Så nu ska jag dricka mitt morgon kaffe och vakna till ordentligt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback