Överaskningar är underbart..tycker ni inte?

Fick mig en överaskning idag med när mina pojkar kom hem. Min man hade med sig dessa hem till mig!!!

En stor buket med 25 rosor i blandade färger.



Klart man blir glad när man får såna här fina blommar! Ska ha koll på dem så jag kan torka dem och hänga upp dem sen i sovrummet brevid korten på mig och Johan. Har alltid älskat rosor. Tycker de är så vackra!

Idag har varit en lugn och behaglig dag. Många skratt har man fått som brev på posten. Ibland behöver man verklgien inte göra mycket för att få sig ett gått skratt. Nu ska jag kolla till maten så den inte blir överkokt för sen ska vi sätta oss och äta och prata om dagen vad alla har haft för sig. Vad kan va bättre än det?
Älskar min underbara familj <3



But what happens when karma, turns right around and bites you?
And everything you stand for, turns on you to spite you?
What happens when you become the main source of her pain?


Vilken underbar bukett!

O rosor som doftar SÅ gott!

2012-04-11 | 19:21:00

Ja helt underbar!! Blev super glad när det stack fram en bukett genom dörr öppningen =) doften är fantastisk

2012-04-11 | 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback