sjuk fullerulle och enorma framsteg

Vi börjar med att jag beklagar mig. Jag hade feber när jag åkte från sjukhuset i måndags kväll. Och i tisdags började hostan och snoret i näsan ja det täppte igen alla gångar i bihålorna. Så denna vecka har jag låtit som en riktigt karl med min bas röst. Men jag är inte ledsen för det men det är jobbigt att andas. Hoppas det försvinner snart då jag har tänkt ta upp träning nu igen. Hittade denna bilden från förr förra året och ska verkligen få tillbaka den kroppen!

Nu till allt som hänt i helgen. I fredags tog vi det bara lugnt och mös. Benjamin gick in på sitt rum och efter en stund så ropade han på mig och när jag och johan gick in till honom så hade han bäddat ner sig i sängen. Han ville vila sa han. Ja visst fick han göra det. Gick in 5 minuter senare och då sov han. Johan väckte honom senare för att fråga om han ville ha fredags mys men han ville sova. Så det blev jag,Jonathan och Johan som satt och mös med popcorn och kolla film. Super mys kväll. Igår ja då var det inte en lugn stund på hela dagen tror jag. Vi åt frukost sen var det lite plock. Johan och Benjamin skulle åka iväg till en killkompis till Johan och laga bilen. Jonathan åkte iväg med Tim och Tims pappa på hans fotboll så jag hade hela hemmet för mig själv och vad valde jag då att göra? joo jag började städa vårt kära hem.. här är vi inte lata inte.. Pratade med Johans mamma i telefonen och sa att hon fick gärna kommer förbi. Hann precis dammsuga och strax efter kom Bemo och Johan hem igen och vi hann nästan bara säga hej innan Lena kom. Så då blev det kaffe paus och prat om barnen. Men då jag inte hade städat klart så fortsatte jag när Lena gick hem. Efter det blev det mys i soffan med hela familjen och då börjar barnen berätta och göra massa saker som visar deras utveckling och deras syn på saker och ting. Så underbart när man ser barnen växa i sig själva och hur de sträcker på sig!! Underbart!! Insåg nu att jag missa saker vi har gjort men det får väl bli den här familjens hemlighet <3



Ha en bra kväll alla underbara människor =)


Hej. Har suttit i en bil hela dagen och kört mesta delen och tänkt på dig. Hur mår du nu när det gått några dagar?

2012-04-01 | 20:34:48

Hej carolina

Vad söt du är! Dagarna blir lättare för varje dag men det kommer ibland bakslag. Men gjorde en minnes tavla av Noah härom dagen som står i vårt sovrums fönster <3

2012-04-01 | 21:59:00

Jo men är nog en tänkare och försöker bry mig om. Vad fint att du gjort en minnestavla av Noah.

2012-04-02 | 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback