Tomt brevid mig

Tog med mig datorn till sängen så ifall mitt hjärta har internet på hotellet kanske jag kan få mig en titt på honom innan jag somnar. Helt sjukt hur man kan sakna en människa så mycket efter så kort tid ifrån varandra. Men tror att det är vetskapen om att det är så många dagar kvar tills jag få hålla om honom igen. Vi har ju inte varit ifrån varandra en natt på över 2 år så det känns jätte konstigt att inte ha honom här. Stackarn skulle inte vara framme på hotellet förens vid 11 tror jag det var och han åkte vid 4 så många timmars rese tid. Som sagt om saknaden är stor nu vad blir den då i morgon eller dan efter det eller dan efter det eller dan efter det?.... gaaaahhhhh
Men nu älskling ska jag göra mitt uppdrag kolla bb och raportera sen ;)


ååååå kärlek fy bubblan vad underbart det är <3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback