Trött och ont i kroppen

Har börjat sova väldigt dåligt igen. Somnar o vaknar somnar och vaknar och så ont i kroppen att jag inte vet hur jag ska ligga. Dock vakna jag till ordentligt när älsklingen gick upp vid 6 idag och efter att jag rökt och tagit lite dricka la jag mig igen. DUMT för nu är jag en levande zombi. Men snart ska jag gå och lämna stora prinsen på skolan och efter det blir det soffan och kafffffe så man vaknar till lite. La ju upp en bild på mig i en sol stol för ett tag sen. Mätte de delar där jag vill bli mindre igår och det minskar!! Ojaaaa efter bara en vecka så har det verkligen blivit skillnad men troligtvis är det för att jag inte trivdes med att bli stor. Jag tyckte inte alls om att se tjock ut!! Men det gör jag verkligen inte nu långt ifrån. Nehe om man skulle mysa lite mer med prinsen nu innan skolan!! Ha en bra dag alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback