23 dagar kvar

ja så många dagar är det kvar till nästa ul. Ser verkligen fram emot nästa ul då vi förhoppningsvis får veta könet. Jag vill veta så man kan gå och köpa första plagget! det måste ju bara vara köns relaterat =). Som jag har skrivit tidigare så har jag ju en dröm om en tös så att jag kan föra min mammas namn vidare som mellan namn i såna fall. På så vis så kommer hon också alltid komma ihåg vad mormor hette trots att hon inte finns med oss. Jag sitter och håller koll lite på barnvagnar också och idag hitta jag 5 barnvagnar jag faktiskt helt ärligt skulle kunna tänka mig. Inte för stor inte för liten inga gräsliga färger och också som kommer passa oss. Då johan är rätt lång så är det ju bra om handtaget går att ändra till högre så han inte behöver knäcka ryggen bara för att gå med den. Men antar att det kommer dröja tills vi köper en vagn då det är lång tid kvar. Men drömmarna finns och intresset finns. så vid rastlösa stunder så tar jag mig en titt. Nu ska jag lägga händerna på magen och känna efter min bebis <3


ska bli otroligt spännande o få reda på vad för kön det är på bebis! :D

2012-02-14 | 07:12:10

ja jag längtar verkligen!!

2012-02-14 | 08:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback