Bild bomb och lite annat

I söndags färgade jag håret mer blont. Jag färgade för längesen hos frisören och blev nöjd men sen slängde jag i en egen hemma efter ett par månader. Och nu sist tog jag en riktigt ordentlig blondering så här såg man ut innan.under tiden och efter ;)

Inte så snyggt innan!!


Lite konstig under tiden ;)

Slutgiltiga resultatet =)

Nu till dagen. För det första så fick jag sova HELA natten. Helt underbart är det när man är trött och har ont. Så idag vakna jag verkligen på rätt sida av huvudkudden. På strålande humör gjorde jag i ordning Jonathan inför skolan och när jag hade vinkat honom hej då så satte jag mig i soffan med en kopp kaffe och en liten yoggi. Efter ett samtal med barnens mamma så började jag städa febrilt här hemma. Då energin väl finns så tar jag tag i allt som har hamnat på efter kjälken. När jag hade tagit hand om tvätt och under våningen så ringer telefonen och det var Johan som hade fått ett samtal från dagis att Benjamin var dålig. Så på med kläderna och gick dit. Väl där så är ungen inte varm inte ledsen har inte ont eller något utan vill bara leka med pappa. Så kort och gått tror inte han är sjuk. Återstå och se om hans feber kommer tillbaka men tvivlar starkt på det då han var feber fri. Tror knappast febern försvinner helt och sen kommer tillbaka när han går på antibiotika och idag är näst sista dagen. Men vi får se. Nu sitter vi här i soffan i alla fall. Benjamin kollar nicke nyfiken och jag sitter och bloggar till er läsare. Ska snart gå och städa övervåningen tänkte jag innan resterande familj kommer hem. Vad gör ni idag?


hahaha men snygga bilder :p

speciellt den med färg i håret hahaha

2012-02-01 | 17:14:33

haha jag bjuder på dem =)

2012-02-01 | 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback