Diskution såhär vid middagen

Jag har haft despyter med människor i min omgivning. Och som jag har sagt förut så har min släkt vissa saker för sig som enligt mig inte är acceptabla. Idag fick jag till mig ifrån ett syskon hon sa till mig "jag tror du har ett missbruk för du har ett missbruks beteende" Okej jag tar inga tabletter mot min sjukdom. Och det finns inga preparat i vårat hem förutom huvudvärks tabletter vanliga alvedon och panodil. Och vilket jag inte ens tar om jag inte har gått med huvudvärk i flera dagar. Men tydligen har jag ett missbruk. Detta är en rätt grov anklagelse gent emot mig. Och detta tar jag inte lätt på. Dessutom så kallade hon mig ett öknman som inte alls var nödvändigt. Det är heller aldrig acceptabellt men det visar bara brist på ordföråd när en människa tar till såna saker. Det fanns också hot kring andra saker från hennes sida vilket jag heller inte accepterar. Hot är något som är en allvarlig sak att inte igonerara. Jag har aldrig hotat denna person enbart ifrågasatt saker som har hänt. Allt detta för att försöka återfå en relation med denna släkting. Var det värt det? Nej! Men som alla vet jag har försökt och det har enbart visat på mogenhets nivån inte är speciellt hög hos dessa personer. Skrev till en annan släkting för ett tag sen och försökte återfå relationen vilket jag fick till svar nej det vill jag inte. Då tacka jag för mig och önskade personen allt gott. Så lätt hade detta med kunnat vara om personen i fråga hade kunnat bete sig normalt men icke sa nicke. Men nu vet jag ju vart denna person står och att det har inte blivit bättre utan snarare sämre när hon till och med anklagar mig för att ha ett missbruk som aldrig har haft det och alltid varit emot det. Då jag lämnar blod både till forskning och till läkarna då jag har fibromylagi så borde de ju ha påpekat om detta skulle vara sant? Men Men jag har sagt förut att din sanning är din sanning och min sanning är min sanning. Men detta innebär inte att lögner och anklagelser är okej! Men nu hoppas jag bara att denna människa håller sig borta så jag slipper se det elände som försegår så jag kan njuta av mitt underbara liv med min fantastiska sambo och barnen=) Undra om jag pratat sönder barnens mamma idag hon svarar inte mer på msn :P hahah får ta och kolla upp det senare <3


asså på riktigt du måste ta hennes ord på allvar! sök för ditt missbruk ann!!!!

du kommer att må så mycket bättre sen ;)

moahahahahahaha



du ahr icke pratat sönder mig, börjar bara smula sönder men det är lugnt ;)

2012-02-16 | 12:35:13

Skulle va mitt missbruk att älska min underbara man och det går inte att behandla och inget jag vill behandla. Även om du vill ha mig maria ;)

2012-02-16 | 14:54:22

svar: Tack så jättemycket!

2012-02-16 | 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback