gårdagen/idag

Igår hade jag ingen energi att skriva om dagen som varit och vad jag hade gjort mer än att jag vart kidnappad av Maria. Hon ringde mig på morgonen och frågade om jag skulle med en sväng på stan. Så efter att jag hade lämnat Jonathan så gjorde jag mig i ordning och gick iväg till bussen. Det var jobbigt att behöva åka iväg men samtidigt såg jag fram emot det då jag inte varit iväg på länge förutom till min bror då förra söndagen. Men jag mötte upp Maria en bitt i från stan och sen gick vi sista biten in till stan. Väl inne i stan gjorde vi lite ärenden och sen gick vi runt och strosa lite. Men efter ett tag blev vi båda hungriga och kissnödiga så det blev snabbt handla lite innan det blev en rask promenad ner till hennes skola för att låna toaletterna. Väl hemma hos Maria så drack vi lite kaffe och snacka lite skit tills Lukas kom hem. Maria hade lovat Lukas att ut och bygga i snön så vi gick ut och de började bygga en igloo. Den blev kanon fin. Och båda jobbade på som två myror =) Jag å andra sidan hade varken kläder eller ork i kroppen kvar så jag skötte kameran och här är några bilder som jag tog på dem under gårdagen.

Korten på maria blev kanon då hon har så skarpa färger gent emot snön =)

Lukas hade också skarpa färger på sig så kanon kort på en pojke fylld med lycka =)

Tog dessa häftiga bilder på maria och på ena kortet är kimmi med på ett kort. Ser lagom glad ut =)

Idag då!
Jo dagen har varit full i rulle från att man vakna till nu. Barnen skötte sig kanon under morgonen medans jag och Johan låg och drog oss lite extra. Sen kom de upp och la sig hos oss och mös en bra stund innan Johan gick upp. Jag gick upp innan så det var bara pojkarna som mös. Sen blev det frukost och efter det så tog vi hand om hemmet. Dammsugaren fick sig en omgång av hemmets damm. Och pojkarna hitta två saker som Johan förlagt så mycket bra städning. Sen kom Maria och Lukas som vi hade bestämt några dagar tidigare. Jag hade lovar Lukas att sova här så han var extas när han kom. Dock var Johan och Jonathan på fotboll när han kom så Benjamin och Lukas lekte en stund och jag och Maria drack en kopp kaffe medans lugnet fanns. När pojkarna kom hem så fika vi och sen var det fulle rulle igen. Sen har vi bara ätit och myst i soffan. Stött på idiotiska människor som alltid kommer finnas tyvärr i detta samhälle. Men vad kan jag göra annat än å skratta åt deras beteenden?
Här kommer en sista bild på Lukas och Maria som jag tog igår. Den får avsluta detta inlägg. Och Maria tog några kort idag när hon var här så får se om hon skickar dem i morgon så lägger jag upp dem då. Ha en bra kväll <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback