Gravid bilder

Sitter och kollar på google på gravid bilder. Finns så extremt många vackra bilder. Jag ser fram emot då jag själv kan fotas och få såna vackra bilder på det finaste som jag varit med om. Barnens mamma Maria thorsen fotar och är extremt duktig gå gärna in och kolla hennes blogg http://crazyminds.blogg.se/. Vi satt och pratade om ider kring kort och längtan blev ju inte mindre. Jag vill ju ha kort som jag sen kan förstora upp och sätta på väggen! Detta som händer med min kropp just nu vill jag minnas tills jag inte har något minne kvar. Så jag längtar tills vi kan fota och sen får jag väl hålla tummarna att jag ser någorlunda vettig ut :P Nehe om jag ska fortsätta drömma mig bort innan det är dags att hämta jonathan på skolan. <3



Det ska bli sjukt kul att få fotografera dig/er!

jag kan sminka dig med om du vill ;)

lyrisk här i soffan när jag tänker på alla idéer på gravid bilder!!! SWEEEEET

2012-02-13 | 17:16:17

samma här ser dram emot det <3

2012-02-13 | 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback