Helger och dess förbannelse

Helgerna eller snarare barn veckorna har en tendens att gå så fort. Jag förstår inte hur de kan gå så fort. Känns väldigt ofta som om man inte hinner med. I morse var pojkarna super mysiga och satt och mös i soffan tills jag och johan kom ner. Sen åt vi en mysig frukost och efter den var det dags för Johan och Jonathan att gå och pröva overaller till fotbollen. Känns att han börjar bli stor och att aktiviteterna börjar få mer allvar. Jag hade pratat med johans mamma och kollat och jag och Benjamin kunde komma dit en sväng medans de var och kolla overall. Så vi gjorde oss klara och när vi var på väg ut genom dörren så ringer Johan och berättar att de är klara och undra om vi var hos hans mamma. Men vi bestämde att vi skulle mötas där. Så när vi kom dit så var de redan där. Blev lite fika och prat sen ville Micke låna med sig Benjamin och åka och handla. Benjamin blir så glad när han får följa med Micke. Vi andra gick hem och fikade lite till och mös. När Benjamin kom hem så gick Johan ut med pojkarna och åkte lite pulka så jag fick vila *väl behövligt*. Sen var det dags för lite mat då johan skulle iväg med sin far och jobba kompis vid 6. Under kvällen har jag och pojkarna myst och Sandra tittade förbi en sväng på en kopp kaffe och lite skit snack. Alltid trevligt att träffa henne. Vi är rätt lika i vad vi tycker och det blir aldrig konstigt. Benjamin och Jonathan somna vid 20,15 så de har sovit en stund nu. Tror de var trötta efter alla dagens aktiviter. Jag ska luta mig tillbaka och kolla runt lite här på nätet tills johan kommer hem och det blir att gå och lägga sig. Funderar på om jag ska skala lite morötter och sätta mig och gnaga på =)  Bjuder på en hel bild på mig och min växande mage som jag tog idag.


Hoppas ni alla har en trevlig lördags kväll <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback