hoppas på en bättre dag

Gårdagen innebar att ligga i soffan och mellan varven springa till toan och spy. Så fort jag åt eller drack något så spydde jag. Ingen hitt alls och jag hade aldrig kunnat föreställa mig att detta skulle vara så svårt ibland. När man längtar så mycket efter barn så tänker man inte på dessa saker som händer med kroppen. Jag visste att man kunde spy m,m men jag trodde aldrig att jag skulle påverkas så mycket som jag har gjort. Jag är nu nere på 59,7 kilo. Dessa kilo som jag gått ner nu sen jag blev gravid kämpade jag galet med innan men jag lyckades inte. Medans nu så står vågen antingen still eller så går jag ner i vikt. Jag har inget emot att gå ner i vikt så länge det inte påverkar mitt barn. Men som bm sa. Så länge jag står på benen så är det ingen fara. Innan graviditeten vägde jag 63,5 kilo så jag har nu gått ner 3,8 kilo. Och på lilla mig är det rätt mycket. Oj vad bebisen rör sig idag. Får göra uppehåll att skriva för det buffar inne i magen. Den känslan är häftig ska jag informera alla er som snart också ska bli gravida. Man kan inte föreställa sig hur det kommer kännas. Men det är helt otroligt <3


åååååååh jag ska fan känna på magen idag!!!

2012-02-24 | 10:12:49

Klart du får. Fan bebisen kommer ju leva fan med dina kalla händer ;)

2012-02-24 | 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback