Idag byter jag vecka

Idag går jag in i v14. Veckorna springer iväg och ibland glömmer jag bort att jag faktiskt är gravid. Konstigt att något man så länge längtat efter kan falla i glömska ibland. Men jag är glad att jag inte skaffade barn tidigare. Jag var för ung och hade en del kvar att lära som jag nu känner att jag har. Livet är en ända stor läxa så jag säger inte att jag kan allt utan att jag har det jag behöver nu för att börja mitt liv som mamma! Idag kommer barnens mamma och barnens bror Lukas. Ska bli roligt att se barnens reaktion och hut stolta de är för att visa sina rum :) nu ska vi snart åka och handla för det finns verkligen inget hemma. Ha en bra dag alla ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback