jag ser ljuset i detta

Igår hade jag en mindre bra dag. Var väldigt nere och tråkig att ha att göra med så jag valde att avskärma mig lite från omvärlden och bara lyssna på musik och va ifred. Men sen när Johan kom hem så drack vi lite kaffe och pratade lite innan vi bar iväg och kollade på blommor till vardags rummet. Sen gick vi in i en annan butik som jag älskar. De har så mycket som passar mig i smaken. Jag kommer varken skriva ut namn eller vart jag var. Men i denna butik jobbar det en person som jag har saknat sen vi blev ovänner för ett par år sedan. Vi har gått om varandra då jag besökt butiken för jag visste inte hur personen skulle ta om jag sa hej. Jag ville inte tränga mig på. Men igår kände jag bara att nu får detta katt och råtta spel vara slut så jag bestämde mig för att säga hej och personen svarade och vi stod och pratade ett tag. Vi ska åka och hälsa på dessa personer inom en snar framtid vilket jag ser fram emot något enormt. Dessa personer har varit extremt saknade av mig. De har alltid fått mig att må bra så när jag miste dem så kände jag verkligen att något saknades i mitt liv. Och nu kanske det kommer komma tillbaka. Detta får mig att bli lycklig. Så se om vi kan åka dit i helgen. Mitt hej gav mig chansen att åter upp få denna relation. Jag är stolt över mig själv att jag tog modet till mig <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback