Mitt barns hjärta

Igår var vi hos barnmorskan. Det var som vanligt ett trevligt samtal. Hon är underbar och får mig att känna mig trygg med allt som rör sig med graviditeten. Men igår fick vi veta att hon ska sluta för att flytta till göteborg =( Det är tråkigt men samtidigt så är det ju så. Men vid nästa träff så är hon där också så det känns skönt. Igår fick jag lämna massa olika prover det var äggvita,diabetes m,m och allt var normalt hade lågt puls dock vilket jag fick förklarat att det är därför det svartnar för ögonen när jag reser mig upp. Det sista vi fick göra var att lyssna på hjärtljudet från vårt barn <3 Det slog så fort och starkt och jag log med hela kroppen. Glädje som ingen kan förklara mitt barns hjärta!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback