Mycket bättre

Idag har varit en mycket bättre dag. Morgonen började lite segt med huvudvärk och trötthet. Men för varje minut mådde jag bättre och bättre. Jag åt lite glass för att se om jag fick behålla det jag stoppa i mig ( ja det är dumt men spyr hellre vätska en bitar som fastnar i halsen) efter att en halv timme hade gått och inget illamående hade kommit så gjorde jag lite Tea och några knäcke mackor. Det var så sjukt gott. Hade kunnat äta tills det inte fanns något kvar hemma. Men nöjde mig med tre mackor sen luta jag mig tillbaka och njöt av att fått i mig något. Inga spyor inget illamående på hela dagen. Och under eftermiddagen kände jag bebisen röra sig flera gånger ordentligt. Sökte efter den sortens tecken som jag då upplevde och måååånga hade känt det jag kände och efter en vecka eller två hade ordentliga sparkar kommit. Så nu njuter jag av att ha handen på magen och verkligen känna mitt lilla knyte röra sig där inne. Jag hoppas ju att det är en liten tösa Maja. Men är det en liten pöjk så blir jag lika glad =) nu hoppas jag att detta mående som är normalt fortsätter och jag verkligen kan få njuta av graviditeten. Igår när jag fick dropp så fick jag sitta i ett rum tillsammans med en annan tjej. Vi pratade och skrattade. Skrev på kvällen på familjeliv angående droppet om någon mer drabbats och vem svarade? Jo tjejen jag träffade igår.!! Vad är oddsen? Se om vi kan hålla kontakten alltid roligt att bolla tankar med någon annan som också är gravid. Nej gott folk nu ska jag försöka hinna ikapp filmen som startades för ett tag sen ;) hoppas ni alla har en bra fredags kväll <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback