Mys pys

Jag sitter och kollar på nätet på bebis saker (ovanlig va?) Men jag känner att jag vill inte handla allt i en klump summa utan vill handla lite smått fram till bebis kommer så allt finns. Men samtidigt är det svårt nu fram tills vi får veta könet. Men har hittat några saker jag bara VILL ha!

Detta till en tjej


Detta till en kille. Dock går ju detta till en tös också. Men jag skulle vilja ha tips från andra som nyligen fått barn eller om ni andra har några bra tips eller råd om saker man måste inhandla. Skriv en kommentar så får vi se om jag inhandlar detta till mitt lilla knyte. Det har börjat ta upp min tid mer och mer att fundera på allt som kommer att behövas och jag har skrivit rätt mycket om mitt drömmande kring detta. Men är det inte det mest fantastiska som finns att just vänta barn? Jag har längtat så länge efter detta så jag får ibland som vågor med glädje och vill bara att tiden ska springa iväg så mitt knyte är här. Men det är 5 månader kvar. Men dessa 4 månader har sprungit iväg så snart sitter jag inte här och pratar om saker utan snarare om min bebis och denns påhitt från dag till dag.

Dock har jag en fråga angående mina läsare. Jag har tydligen några väldigt nyfikna läsare som sitter och klickar sig runt ett 50 tal gånger per dag. Skriv en kommentar om det är något du vill veta i stället så berättar jag med glädje =) Nu ska jag återhämta mig lite till innan jag ska se om jag kan ta tag i hemmet lite. Igår städade jag övervåningen innan jag blev sängliggandes. Men idag ska jag hålla mig vaken hela dagen =) Sen får vi se hur mycket jag orkar ta hand om hemmet. Ha en underbar dag <3


Hej Ann<3

om du vill köpa något nu till erat barn så tänk på att köpa neutrala färger, även om ni får veta könet på barnet e de inte säkert att de stämmer. jag vill också tipsa om att från vecka 24 till ca vecka 30 kan ni göra ett 3d/4d ultraljud för att få veta mer säkert de billigaste jag hittat ligger i sthlm men här i närheten de kan ni iofs fråga bm mästa gång ni går på ul.



De viktigaste.man behöver e ju förstås säng, barnvagn, sängkläder, blöjor, servetter, kläder, ett tips när de gäller kläder är att köp inte alldelles för mkt av just samma storlek då barnen växer fortare än man tror.. O de är bra att tänka som du att förbereda lite innan barnet kommer o vad som verkligen behövs är ju barnstol... men de finns också nackdelar me att förbereda innan o de är att de kan hända precis vad som helst under graviditeten.. jag vill inte skrämma er men vill bara att ni ska veta även på förlossningen kan de ske nått mkt oväntat... men de ska man ju inte behöva tänka på dag ut o dag in... de gäller att vara positiv men kan vara bra att se både och... hoppas att du vet att jag bara vill väl, för jag e otroligt glad för eran skull<3 <3

2012-02-18 | 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback