Nu är det klart!

Japp då var detta projekt klart också. Hittade en bild från hur vi såg vårt sovrum då vi var på visning på huset. Så här kommer en bild som visar hur det såg ut när vi köpte det så får ni själva avgöra om vi har gjort något =)

Här kommer också två bilder på hur vårt sovrum såg ut efter att vi började måla fönstret


Här har vi enbart fönstret före och med en strykning (kladdigt värre)


Och nu till hur det ser ut när det är klart! Sjukt nöjd, vilket jag har varit med alla fönstren efter att de blivit målade.


Som sagt extremt nöjd är jag. Och förut idag när jag hade målat sista gången tänkte jag nej nu lär det få dröja innan jag målar igen. Jag mådde sjukt dåligt och det sluta med att jag fick lägga mig i två timmar och sova. Men när man ser det färdiga resultatet får man mer smak och vill måla mera. Klart man vill ha fint omkring sig. Vad tycker ni om mitt projekt? Ser ni någon skillnad från vi flytta in tills nu? Min älskling har också del i projekten så inte alla ära till mig ;)



STOR skillnad! sjukt mkt snyggare och rummet blev ljusare

2012-02-21 | 17:44:27

Tack så mycket. Ja jag är sjukt nöjd =)

2012-02-21 | 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback